2002 – De Vrek

Molière zocht zijn onderwerpen in de dagelijkse gebeurtenissen om hem heen. Hij nam een thema, keek goed naar de mensen om zich heen en speelde het na. Toen hij geldzorgen had schreef hij , samen met zijn spelers, de Vrek.

De Vrek wordt gespeeld in de traditie van de Commedia del’Arte met alles wat daarbij hoort. Natuurlijk de wezen die aan het slot hun vader terug vinden (gelukkig, eind goed al goed), de geliefden die elkaar niet mogen trouwen, de oude bazen en de slimme knechten, de overduidelijke aankondigingen (oh, ik hoor hem, daar komt hij!) en de onvermijdelijke terzijdes.

De Vrek, oude spelvormen in een gewaagde nieuwe vormgeving.
Rolverdeling De Vrek 2002

  • de vrek245
  • de vrek217
  • de vrek239
  • de vrek233
  • de vrek234
  • de vrek252
  • de vrek235
  • de vrek230
  • de vrek232
  • de vrek225
  • de vrek221
  • de vrek228
  • de vrek227
  • de vrek255
  • de vrek256
  • vrek1
  • vrek2
  • vrek3



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *